jag pissar på er, pissråttor

dagen började med morgonmatch i allians mot teknologertanterna som inte visade sig vara lika bra som förut, eller kanske är det vi som har utvecklats istllet?, vi tror på det sistnämnda så blir alla glada och nöjda.
vi van iallafall med 5-1, och det va ju bra det. gjorde ett mål faktist och äverraskade till och med mej själv, det var väl roligt.

resten av dagen har spenderats på mitt kära jobb provoice, va väl rätt trevligt, sålde rätt bra, fick gratis pizza till lunch, tjänade pengar. lät väl inte så pjåkigt egentligen?

mina ögon är helt deckade efter sex timmar vid datorn en centimeter från datorskärmen, (ja, jag måste skaffa glasögon), borde egentligen inte sitta här mer. men, det är ju så svårt att låta bli.
om man överväger lixom, plugga eller sitta här? vad är roligast? svår fråga. mycket svår.

en sak jag tänkte på, de här killarna som har startat den här klubben på facebook, typ bevara oss från garuvåldet efter att den där killen blev misshandlad i sthlm.. varför får DOM så mkt uppmärksamhet? är det värsta grejjen att starta en klubb, inte så att den kommer få folk att sluta misshandla direkt..

och så blir jag irriterad på att dom fucking sitter och ljuger en rakt upp i ansiktet på teve. när de får frågan varför det inte är några vuxna på de här hemmafesterna? jo, för att man kan tycka att det är pinsamt att ha sina egna föräldrar där när man har fest hemma hos sig..
jo okej det är klart.
men sen när de säger att dom två ska låta varandras föräldrar vara med när den andra har fest för då blir det inte lika skämmigt som om ens egna hade varit med är ju bara... åååh, alla vet ju att det inte är sant och att dom bara vill leka duktiga inför teve.

okej, kanske inte så att dom ska sitta och säga att på hemmafester super vi så jävla mycket att vi deckar och nästan blir medvetslösa och det finns ingen vuxen i närheten som kan hålla koll på skiten. aja, javenne..

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0