idag åt jag en HEL halv pizza, eller jag åt en halv HEL pizza,

vad säger man egentligen?.. ^^

det va ju då rätt längesen, elr ja, iaf några dagar sen, närmare bestämt förra hm, typ tisdagen jag skrev ett ordentligt inlägg. men jag har varken pallat, haft tid, eller en någorlunda fungerande dator särskilt tillgänglig förutom i skolan dårå men där finns det fan inte tid för sånt här trams. med tanke på hur sakta jag skriver oxå skulle det nog ta en hel dag att få ett helt blogginlägg ihopknåpat.

helgen har varit bra iallafall. jobbade igår och sålde hela 7 ARGUSBLÅBÄR prenumerationer, då jag första dagen bara sålde en enda.. man är sig knepen. avslutade dagen  med en kille (man i 40-års åldern) som sa att han ville ha mej istället för blåbären, snacka om desperat om man försöker sig på en telefonförsöljare man snackat med i två minuter..

imorrn funderar jag på att beställa en klipptid men grejjen är ju det att mit hår kommer bli riktigt kort eftersom det i nuläget inte ens är långt. MEN, eftersom det blev helt fucked up när det färgades X antal ggr så skulle det verkligen behövas. får se.

ska sova nu, gonaattttttt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0