hola, me llamo amanda y me encanta bandi de sala tan mucho

och vad ska jag skriva om idag. jag lider av fantasibrist för tillfället men ni får ha överseénde med..
kanske ska jag ta och skriva om hur tråkigt jag tycker att innebandy är för tillfället. eller kanske om hur taggad jag blev att göra lumpen idag. eller om vilken jävla träningsvärk jag har i både magen, armarna, ljumskarna och jag vettefan. eller om att jag låter skolan få lida för jobbet för första gången och jag har inte ens jobbat där i en vecka.

vet inte, känner mej bara otaggad att skriva om vad som helst. gimme some inspiration plz!

upptäckte idag att jag hade 42 svenska kronor kvar på mitt konto. ROLIGT när det bara är den tionde eller något.
det märks ju verkligen att jag behöver extrapengar eller vad tycker ni?

löften är till för att hållas, därför lägger jag upp denna bild på min vän och bloggkollega marcus, några år gammal är den väl, men whattahell. läs bloggen oxå vettja; (gratisreklam marcus :O)
http://mack.blogg.se/

nehepp, bilden gick inte att ladda upp heller. palla. puss


Kommentarer
Postat av: Marcus

Meeeen fan då, den bilden som va så fin xD aja, lite inspiration då, du kan ju skriva om leksands återtåg till elitserien. Dom ser otroligt starka ut just nu måste jag säga!

2007-10-10 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0