here we go again

nej, nu ger jag mej. det får vara nog. man KAN omöjligt sitta uppe klockan 20 i ett på en måndag och skriva på sin fucking kemilabbrapport. jag kommer varken fatta mer eller kunna få ut mer bara för att ag sitter här längre.. det enda som kommer hända är att jag kommer ännu dödare till skolan än vad jag gjorde imorse.
och det var ju inte så lyckat.
tror jag fick tre frågor på spanskan, och två av dem svarade jag fel på. hmpf. inte så bra.
skulle ju var lite kul att ha en chans att fatta dethärmedkemin imorrn iaf. hoppas det finns någon vänlig själ som har lust att smyga in lite (mycket) nödvändig information i min labb. kanske mot betalning? komigen.

en bar nyhet iallafall. jag slipper stå och sälja bingolotter för laget nästa månad, somdom flesta andra ska göra, wiiie. asskönt! palla stå där helt själv och mobbad i två timmar och inte sälja ett piss.
jag trivs bättre som telefonförsäljare där man iallafall inte syns.
fast.. nu kom jag på..  jag känner mej halvt manad att stå där ändå för malin den jäkeln har väl antagligen fått en tid.. och visst var det hon som sotg mej med förra gången, alldeles frivilligt, (eller dittvingad av mej rättare sagt), fan dehär va inte bra. hoppas hon inte kommer ihåg dendärgången.

image67

bildbevis ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0