FAN,

åt för mycket godis kanske. hade kanske varit smartare atrt äta middag istället? men va ju inte hungrig.
det är konstigt, för är man äter middag eller vare nu är, blir man hungrig på eeeeeen gång.
som när jag äter frukost, blir jag hungrig kanske 45 minuter senare. på BUSSEN till skolan.
har inte ens kommit fram till skolan innan hungern börjar krypa sig på.
men sen, om man skiter i frukosten. går det alldeles utmärkt att klara sig till lunch.

som nu. när jag knappt ätit ngn middag, okej lite korv. men räknas det? så ärj ag inte alls hungrig på nånting.
jag har ont i magen av godiset. men inte mer än det.

om jag däremot hade ätit middag för tre timmar sen skulle jag ha dött av hunger nu. konstigt.
att magsäcken kan töjas och krympa så mkt på så kort tid. iaf min. lite jobbigt men det funkar.

nej nu ska jag sova, hinner fan sova ut lite till och med! woho, om jag somnar vi säger vid tolv, så hinner jag sova 9 timmar :O asskönt! komma utvilad till skolan, kanske, kanske är lite att överdriva. men nästan iaf. kan ju undvika att komma som en zombie för en gång skull. GODNATT ALLA (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0