:)

innbandyträningen var roligast på länge! var rekordmånga där, hela sjutton stycken, det ni. det händer verkligen inte ofta hos oss. hela laget va ju fan där. plus loam som är back on track igen! härligt

nu ska jag bege mej mot duschen, det lär ju behövas med tanke på hur fucking varmt det va inne i stenhagenhallen. lätt bastuvarmt, det är ju iaf ganska skönt. men skulle hellre spara det till efter tränigen om jag fick bestämma själv.
måste ta och plugga lite fysik innan jag går och lägger mej också,  det lär inte vara några problem med att hålla mej vaken ett tag till men imorrn kommer jag vara helt deck på bussen till forsmark..

och annika, våra planer gick lite halvt i kras då jag inte fick tag på mariokart.. buhhuhu, men har iaf själva spelmojjängen, vi får lana ngt annat spel!

och ps, en till dålig sak med denna dag, med syfte på det förra inlägget är att mina hörlurar är broken, igeen! och jag vill verkligen verkligen inte lägga mina pengar på ett par nya hörlurar just nu. om nån har ngra att sjänka tas dom tacksamt emot!

tack för mej, gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0