duu e du är för

jag vet inte, jag har inte ord..

alltså, jag har kommit på en sak. jag har verkligen inget liv. utanför skolan, utanför allt plugg, och om man bortser från träningarna. eftersom jag inte gör annat än det som jag just nämnde. och ja just det, jobbet tar en hel del tid nu också menjag vet att det är mitt eget val men endå.
varende ledig skund på dygnet känns det fan som att jag plggar på. och om jag nu gör något annat, som att titta på teve, sitta vid datan eller umgås med nån så tänker jag ju ändå på att den här tiden kunde jag faktist använt till att plugga på, och nu kommer jag behöva slita mej i sista sekunden med det här och det här..

se där hände det igen, återigen ett blogginlägg om skolan, som ni absolut själva inte går till. nejnej, jag förstår, ni har absolut inte lika mycket som jag i skolan. jag vet, jag ska itne klaga. men ibland känns det bara så skönt, erkänn bara.

morgonen började med att missa bussen vi skulle ta, men som vi vid senare tillfälle visade sig att vi inte skulle. en färd på 21.an blev det istället vilket var längesen och jag hade glömt vilket fucking lång tid det tar.... suck.

besök av en katt fick vi även på bussen vilket var lite komiskt, oj titta katten!
tyvärr fick den inte joina oss till skolan, utan blev utkastad av busschaffören själv.

nu till dagens sista fundering, jag har köpt ett par skor, i egentlgen en storlek för stora men det var sista paret så jag kirrade dom. ska jag behålla dom, och se ifall det kommer in fler i min storlek, eller jag jag lämna dom totalt, eller ska jag bara behålla dom och låta dom vara lite för stora.. jag är tveksam. menmen, världen går inte under om jag skulle bestämma mej för "fel" beslut. i-landsproblem, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0