colombus

pallla bloggg.
jag har ju grov fantasibrist. skriver bara för att jag känner att jag "måste" uppdatera bloggen.

idag har jag inte gjort mycket. bara njutit av första lovdagen, sov 11 timmar cirkus, vaknade, måalde mitt rum. drog till stg. träffade några människor jag inte kommer ihåg namnet på. konstiga varom iallafall. hamnade här tillslut och sitter och skickar kents nya skiva till jessica på andra sidan halvklotet som knappt kan stava på svenska längre, såre ska va' eller hur!?

imorrn äre match på G, först syrrans som man lovat att kika på, sen även egen, aaaaaaaaaskul. really. (naaaaaat)
sen lite färga håretii som fått sig en fini utväxt, men kommer vara gone by the wind imorrn, så passa på att säga byebye!

en äckelhistoria jag hörde idag;
en kille har analsex med sin tjej. tjejen får tydligen baksug eller nånting och när han drar ut kuken ur henne sprutar det ut bajs rakt på honom och han spyr på hennes rygg. frächt eller vad?

somna med den i tankarna. och inatt får ni även sova en timme längre, men vad spelar det för roll egentligen,det är ju looooooooooooooooooov <3

image68




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0