apologize- timbaland feat one republic takes the summer back

egentligen skulle jag då suttit på jobbet och sålt mina jäkla blåbär just precis nu, men, jag petade det för att istället vara hemma och plugga mattematik. vilket visade sig inte alls vara nödvändigt då det känns som att jag har koll på det mesta.
har till och med, räknat C-uppgifterna ( ja, okej. iallafall en del av dom) i boken. congrats till mej!

AAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAJ, SENDRAG JUST I DETTA NU. FIIFAN VA ONT DET GÖR! I FOTEN! OCH I BENET.
PJUUUH, ÖVER GANSKA SNABBT MEN DESSVÄRRE INTE SMÄRTFRITT.
 vafan ska man göra när man får sendrag? om man får det typ.. i någon oläglig situation iallafall.. det går ju inte att dölja precis. och om man inte säger någonting undrar väl folk vad man håller på med.

typ om man får det när man går på stan, själv vore ju ännu värre.

men, iaf. bara för att jag inte behöver få in mer mattematik i min hjärna så menas det nte att jag är helt fri från pluggandet. nejnej. tvärtom.
ska leta upp en nyhet till engelskan.. ngt som intresserar mig. får vi se vad det blir. bye


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha , jag vet nog vilken situation du tänkte på som var oläglig att få sendrag i .... ;)
Hehehe ^^

2007-10-17 @ 21:14:08
Postat av: amanda

;O u know ;)? reallly

2007-10-17 @ 21:47:44
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0