(8)

glömde mina hörlurar hemma i morse, eller ja. jag kunde iallfall inte hitta dom. hemskt skulle det vara ifall jag inte fick med mej dom hem igår efter träningen.. som att dom kommer att finnas kvar nästa vecka lixom..
iaf så var det en tjej som gick på i flogsta och tydligen heller inte hade några hörlurar utan körde på att spela från en högtalare satt hela bussen kunde höra vad hon lyssnade på.
jag hade inget emot det, då hon spelade elt okej musik men jag förstår att andra som inte delade hennes smak kunde bli lite smått irriterade, då det som sagt var tidigt på morgonen.
men det finns tydligen en mening med allt. att jag inte hade hörlurar på bussen imorse löste sig bra. får hoppas att det gör det på hemvägen oxå. kankse tröffar jag på en trevlig busskamrat? återstår att se.
nu ska jag lyssna på mina kära klasskamraters redovisning, ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0