yeeees

jag ska på KEEENT!  fyfan va roligt. trodde egentligen aldrig att jag skulle få tag på en biljett. men någon var på min sida för en gångs skull :D hihihahaheheh, bara en vecka kvar!

imorse tog jag beslutet att inte övningsköra bakfull. faktiskt. då det går rykten om att man inte skulle komma igenom ett alkolås dagen efter och att åka fast för det inte direkt är billigt.
ööööhm, gomorron pappa. ojjävlar, fan. försov mej visst lite. *öhmöhm*

drog till jobbet och sålde inte ett jäkla piss, men wattaheck, there's eyecandy all over the place, so it doesn't matter. MEN jag måste skärpa mej. för jag vill också ha en lika fet lön som cattis! (och helst inte bli avskedad)
dock var nästan det skönaste som kunde hänt idag om dom hade sagt att; amanda, du säljer så jäkla dååligt så du kan fan lika gärna gå hem. jag hade gått därifrån med ett stort leénde på läpparna.

på tal om läppar, har jag ett stort fett köttsår i käften pga av min jävla cp-tandställning. men förhoppningsvis så ryker den på tisdag! TVÅ dagar, och EN vecka till kent. inget plugg denna vecka, en dag ledig. en eventuell klassfest. veckan kommer bli bra.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Än finns det tid för mej att förstöra den..

2007-11-11 @ 23:34:03
Postat av: amandasåklart

:O fan va taskig duär.

2007-11-12 @ 00:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0