utbrytning från fängelse

jag måste bara ställa en fråga till alla er prisonbreak älskare där ute, som förmodligen redan har sett 70 avsnitt mer än vad jag har gjort. men iaf, till frågan; är det SARAHS huvud som ligger i den där lådan. jag har hört från vissa håll att det skulle vara på det viset, men isf. om vi nu säger att det är så.
HUR kan dom låta en av huvudpersonerna DÖ?! och ja, hon är en huvudperson. hon är fan hela grejjen till scofield ska bryta sig ut därifrån.
aja, bort från prisonbreak satt ni som inte är sådär jätteinsatta även ni kan hänga med lite..

dagen har varit bra. precis perfekt lagom lång skoldag. en sak jag måste få fråga bara, är det normalt att ha en andningsmask, nivet, nånting likanande man skulle kunna sätta på sig vid terrorattacken på world trade center för att det ska bli lättare att andas för allt damm?
nämligen så att någon mystisk etta på vår skola hade detta ihoppacka mycket fint i en liten ask på sin nyckelknippa vkelt vi fann ytterst roande, självklart. men tänkte bara fråga, igen dårå, är det normalt? skulle ni ha det kanske? snacka om paranoid. förlåt lilla etta, ifall du nu skulle råka läsa detta. inget illa menat.

har även hunnit med en som alltid underbar fysträning med mitt kära lag och även installerat ett skrivbord i mitt lilla rum, just för att jag ska kunna plugga ännu mera än vad jag gör! bra va!!!! :D:D   ...suck

en låt som är värd att ladda ner är mika med big girl, do it, now!

/a
image70

leo och jag, kan ju säga att jag saknar det blonda håret ngt..

Kommentarer
Postat av: Johan!

måste nog argumentera lite emot här.. sarah är INTE en huvudperson och det finns 2 andledningar till att han ska bryta sig ut, han vill inte att hans brorsas son ska dö? va blire? brorsån typ.. och sen måste man ju säga.. hur kul skulle de va om allt bara blev som man trodde? då kunde man ju lika gärna ha hitta på hela altet sjävl. om det nu är sarah som har dött och dom inte bara fått alla att tro det så äre helt rätt det måste komma oväntade saker i en serie/film annars äre inte intressant!

2007-11-06 @ 19:00:25
Postat av: Ellinor

Våran skola har sköna ettor ;)

2007-11-07 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0