torsdag,

och med denna dag avklarad har vi endast hm, få se nu, tre dagar kvar av detta höstlov. jag tänkte att det kunde vara bra att upplysa er om det, ifall ni kanske hade missat det eller så. att det bara är tre dagar kvar till skolan börjar igen, menar jag såklart, jag tänkte för er som längtade. inte långt kvar, håll ut!

den här dagen får avslutas med lite bowling tsm med jobbet, men först innan det träning och sedan skynda iväg till bowlaget.
sen hoppas jag verkligen få dra hem och sova. med tankte på att en viss NÅGON (malin) inte kunde hitta hem inatt och gjorde satt vi kom hem cirkus, ja, halv fem..
vaknar upp halv tio av att mobilen ringer, sogie på jobbet; hej amanda, var är du nånstans.. ööh, jag sover..
på med kläderna, slänger ner nån frukt och drar till bussen, och HINNER faktist med den som går tio i. amazing kan man kalla det.

nu ropar matpersonalen, maten är klar. ciao! (världens tråkigaste inlägg, jagvet. men har man torka på fantasifrontenså har man)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0