the lov is over

okej, lovet är över. bara att acceptera men det har varit ett bra lov. bara det att det var alldeles för kort, men det kanske inte var sådär jätteöverrasskande? nej.
nu är det bara att vänta in jullovet som inte kommer om allför länge, om jag inte misstar mej allför mycket så är det väl kanske 6 veckor kvar eller liknande?
och för er som inte visste så drar jag iallafall iväg till kanarieöarna under julen, så fucking skönt ska det bli, även om jag vet att det inte ens kan jämföras med thailand som det känns som att bara fler och fler för varje dag för varje dag ska ta och besöka.
men vafan. jag nöjer mej med en hyfsad värme och att få komma bort från regn och slask. för att det KOMMER inte vara snö på julafton, hur mycket ni än önskar.

kommer jag sakna att se på kalle anka? nej men faktist inte, jag har ju ändå sett på det varenda år nu i sjutton år. mej gör det inte jättemycket att missa det en gång. det kanske det gör för dej?

förlåt men jag måste bara få lägga in en bild, så att jag vet vad jag har att längta till...
image69

en sista bra sak! min lön från provoice kommer om två veckor, RIIII i'm a rich bitch

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jul utan snö? Katastrof..

2007-11-05 @ 17:16:37
Postat av: Ellinor

Vaa???? Ska du åka och du säger inget?
med vem och hur länge då?

2007-11-05 @ 19:31:43
URL: http://rtas.blogg.se
Postat av: amanda såklart

till marcus: visst, en riktig disaster, erkänn att du tkr det oxå
ellinor: muhahha, surprise vettu ;) jag tellar i skolan ist, pöss

2007-11-05 @ 23:30:11
Postat av: cattis!

jag vill också till kanarieöarna!! ååh. Men får jag fråga hur hög lön du fick? (A) Jag blev iaf överraskad när jag såg min :)

2007-11-08 @ 23:14:54
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0