SOS


är det värt att betala 5 tusen spänn för en alpresa? plus ytterligare utgifter för mat o annat nödvändigt..?
en fråga som jag om malin en del av kvällen spenderat med att försöka lösa. om vi kommit fram till något? egentligen inte. jag känner mej inte klokare, bara tröttare..


men vi har även hunnit vara med om dagens mest tragiska stund, cristoffer åkte ut i idol! förlåt jag känner mej jättenördig men eftersom att jag ändå vet att många av er andra också ser på det så gör det väl inte så mycket kanske då.
för ni måste väl ändå hålla med mej om att han är riktigt bra? för er andra som inte vet jag ska försöka övertyga er med denna;





och den ENDA anledningen till att han åkte ut är för att den största majoriteten av alla som röstar är 14-åriga små flickor som endast bryr sig om hur idolerna ser ut. just därför mattias är kvar. fast då kan man ju oxå fråga sig, varför är andreas kvar? nej nu var jag inte snäll. hejdå

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag hoppas verkligen du inte planerar en alpenresa utan mej! :O

2007-11-10 @ 01:54:37
Postat av: amandasåklart

banga inte då :D?

2007-11-10 @ 17:25:09
Postat av: Marcus

Jag bangar absolut inte! När ska ni åka?

2007-11-10 @ 17:49:41
Postat av: amandasåklart

ingen gång alls, too expensive ;P

2007-11-10 @ 18:15:28
Postat av: Ellinor

AMANDA! Det är ju fan billigt. Jag skulle lätt åka om jag var hemma! ;)

2007-11-10 @ 18:56:25
Postat av: amandasåklart

juuuste du är ju inte hemma din jäääkel, ta med mej :D

2007-11-10 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0