på g

bloggen är under uppbyggnad men än så länge så har ni kanske inte märkt en sådär jättestor skillnad, men det kommer!
nu har jag bara kommit så långt att jag lyckats byta storlek och stil på texten, osen då.. ehm inte så mkt mer.
funderar på om man ska ha musik på bloggen, men det kanske är lite störande eftersom att man oftast själv sitter o lyssnar på musik när man sitter vid datorn, och då blir det ju helt plötsligt två olika låtar som spelas så fort man ska in på min blogg..
och så kanske det även är så att man inte delar precis samma musiksmak som jag och även så att jag kanske kommer orka byta låt typ en gång i månaden. nej jag skiter nog i musiken.

träning nu!

Kommentarer
Postat av: cattis!

Ååh, jag vill bli brun igen. Längtar efter sommar och sol!

2007-11-09 @ 23:50:12
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amandaaa

jag meeeed! önskar att jag va en av dem som drog utomlands på lovet, hade varit så värt!

2007-11-10 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0