men designen då?

sitter här och försökte fixa lite fint till min blogg, men ni kan ju se resultatet..
profilbilden är nere åt helvette och inte har jag fått nån fin design eller bakrundsbild heller.. fulaste jag sett typ. ellinor jag behöver din hjälp, fatta? gärna någon annans för den delen också, bara det är hjälp så blir jag nöjd.

fysik nu lab i excel, ngt sånt. KUL ska det bli.

kan även meddela att jag lagt ett bud på en biljett till KENT, än så länge har ingen bjudit över den i alla fall. du skulle bara våga.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag ska hjälpa dig, ge mig ditt lösenord och säg hur du vill ha det, så fixar jag grejerna ;P

2007-11-07 @ 19:11:18
Postat av: amanda såklart

okej det är... ptss, du fåre sen ;)

2007-11-08 @ 10:00:52
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0