kent

är i desperat behov, eller behov och behov. iaf så skulle jag hur mycket som helst vilja ha en kentbiljett eller gärna flera stycken till nästa söndag, nån som har ngt litet tips var man kan få tag på en av dessa. och ja, jag har checkat blocket tradera osv. men jag hade inte tänkte mej betala över 1000 spänn för än. om ni förstår mej?
men dte känns inte riktigt som om turen vill vara på min sida när det gäller detta, båda två jag snackat med hade sålt sina biljetter precis just idag, och varför ringde jag inte igår för? fyskäms nu.

och nu när jag suttit och tittat runt på en massa biljettsskitgrejjer har sett att det både finns biljetter till mika på fredag osen även till sverige-lettland-matchen, till ganska så rimliga priser, och jag har blivit fett med pett att gå på båda, men lixom. det kostar ju ändå pengar. pengar som jag egentligen inte har. jobbig situation.

nej nu ska jag dra mej tillbaka för att antingen försöka ta mej igenom doktor glas som ska vara utläst till imorrn? om jag har förstått det rätt, och jag har iallafall cirkus 70 sidor kvar. vilket betyder att det har tagit mej över en vecka att komma igenom, det kanske bevisar hur tråkig boken faktist är, eller kanske att jag tar riktigt god tid på mej att läsa. det man iallafall kan konstatera är att jag knappast hinna läsa ut den till imorrn..
eller så kanske jag tar och pluggar lite biologi, skulle behövas och det är ju faktist lite lite roligare än den där jäkla boken.. kanske.

ni andra borde kanske fundera på att sova. det är en dag imorrn oxå (klingkling) (du levande). CIAO

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0