jag förstår att ni inte orkar börja med kapitel två. nej vad bra, för inte jag heller!

sköniböni anneli avslutade skoldagen muy bien.

har nyss varit och tränat och mina amar är shejki. shejki var jag även efter idrotten och efter en sisådär treminuters sittande i 90 grader. inte så farligt som dt låter. men prova själva och säg mej sen hur roligt det var.

ikväll ska jag försöka lägga mej i en någorlunda bra tid satt jag slipper äta frulle på bussen, borsta tänderna i skolan, springa till bussen, och ha rödaste ögonen ever när jag kommer till skolan.
satsar på elva. yeah right att det kommer bli av.

föressten så ska ni inte klaga på mej att jag itne skrev något längre inlägg igår. min dator bråkar ju med mej. får inte ens publicera ibland. kiss&bajs, hejdå

Kommentarer
Postat av: cattis!

nice att jag sparat de jobbigaste grejerna på berlintestet till den här gången. smart planering. typ.

2007-11-30 @ 00:31:57
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda såklart

haha. jaa! fett smart planering, (NOOT) :), åker du till norge elelr inte :D?

2007-11-30 @ 10:17:34
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0