how do tou do?

nyss hemkommen från match och ännu en vinst! härligt tjejjer, fortsätter vi såhär. då, då blire riktigt jäkla bra ska ni se :) men en eloge till ida som gjorde ett hat-trick (oväntat? nej), bra jobbat!

nytt lagfoto har vi tagit oxå, ska se om mästerfotograf hasse har hunnit lägga upp det.nämen titta, duktig han hade varit då. tänkte att ni kunde väl oxå få ta del en denna bild; kan nog hålla med om att denna bild är NÅGOT bättre än den förra som vi tog i värsta stormen på åkern utanför allians.. ^^


image79


imorrn är det fars dag, och jag HAR faktist köpt en present, men en väldigt tråkig sådan. jag köpte ett par shorts just förr att jag tyckte att han gamla som han alltid använder är så sjukt fula.
det är sånna här korta som typ stefan holm har när han hoppar höjdhopp.. iih, FULT!
men det är så svårt att veta vad man ska köpa. det finns ju alltid massa paket med hudvårdsprodukter o skit men jag vet att han inte skulle bli glad för sånt. men frågan är ju om han kommer bli gladare för ett par nike-shorts? tveksamt.
vad har ni köpt egentligen?

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0