gumööörån

dagen blev bra tillslut. var aslack på mej själv när jag drog till jobbet för att jag hade tagit på mej att jobba ent imme extra fast egentligen hade noll tid över. men slutade ju bra iallafall då jag gick därifrån 550 spänn rikare.
nu är jag dock lite lack igen då någon jävel har varit här och snott min fjärrkontroll, vilket resulterar i, ja ni förstår nog det själva. att jag inte kan se på television alltså.

ett grattis måste ju även utbringas till JULIA som fyller 17 barre today! congrats my dear ;D:

image85

Kommentarer
Postat av: cattis!

och du kommer bli mycket mera rikare när du jobbar hela skitans helgen! Så skönt att det gick ok hela dan idag. Att man höll sig över två. Jag tror jag börjar komma igång. Det går bättre... (Vi slår rekord på lördag, lätt, ok?!) XD

2007-11-23 @ 00:24:12
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda såklart

hihihhahahehe, jo jag vet, that's the point! om jag inte säljer kommer jag grina. aa jag börjar oxå komma igång.. får vi hoppas! jaaaa, lätt att vi slår rekord!, vi ska va dubbelt så mkt bättre än amir okej :D

2007-11-23 @ 11:11:23
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0