det är alla känslorna, som lever upp på nätterna

en skitgammal låt som kom upp på min playlist. men inget som säger att den måste vara omysig för det. den e fan bra. ganska iaf.

imorrn är dt öppet hus och det kommer en massa nior för att kika på får urfina skola. MEN vi vill inte ha några fler pluttefolk till vår skola. det finns redan tillräckligt. och jag rokar inte med fler matköer och dåligt. eller längre matköer menar jag förståss. det blir ju inte fler bara för att det kommer mer folk.

men det som känns konstigt är att det var TVÅ fucking år sen vi nittior var och kollade gymnasium osv. ja kommer ihåg dt som igår, verkligen. men det var ju verkligen inte igår. två år är rätt mkt. om två år har vi tagit studenten. SHIT.

nej nu börjar sex och staden. kan ju inte missas när man ändå är vaken.

Kommentarer
Postat av: cattis!

jag vet. Helt sjukt. Det går nästan för snabbt

2007-11-18 @ 22:46:17
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amandasåklart

jaa verkligen, vi kmr fan ta studenten snart :O

2007-11-20 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0