comoshinala?

alltså fuck i helvetet, fyfan vad sur jag blir. gick till tandläkaren idag, med ett glatt humör i hopp om att kanske möjligen få ta bort tandställningen som dom faktist halvt hade lovat om allting så bra ut osv. "och, jamen amanda,det här ser ju jättebra ut" ahh, skönt, så jag får alltså ta bortden idag, tänker jag ju såklart. "så då tar vi och bokar in en tid så att vi kan ta bort den och så" okej, det är väl lugnt. före ellinor fick ju gå tillbaka redan dagen efter.. "så vi säger i januari då". VAAA? januari??, det är fucking två månader kvar, och inte nog med det så ska jag slösa hela TRE dagar att mitt jullov för att gå till tandläkaren.  HUR kul är det på en skala? NOLL. och inte nog med dt, så jag jag ha en jävla ståltråd på framtänderna i TRE månader. BARA för att mina tänder va så fuckade innan. tack mamma för generna! verkligen :D

förlåt att jag klagar så mycket, men nånstans måste man väl ändå få göra det! och det är ju som sagt min blogg.

ps. vem kan lista ut varifrån jag har siterat min rubrik på detta inlägg? ciao!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men stackare. Det kan ju bero på att du inte går där jag går. Men då har du ju nått att se fram emot! Hade så kul imorgon!

2007-11-13 @ 19:33:49
Postat av: amandasåklart

jo jag veeet, jag hatarhatar sjukhuset, och har gjort det enda sen jag började gå där. bajs. vill du hjälpa till att ta ut den med mej, imorrn i skolan? komigen ;)
aaaaajuste, du ska inte vara där. men jo, visst jag ska ha skitkul med alla nior :D, du kmr missa mkt!

2007-11-13 @ 22:20:07
Postat av: Ellinor

men jag ska ju göra samma sak på torsdag :P

2007-11-13 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0