trööööttt

åååh är så fucking trött, skulle lätt somna på en gång ifall jag bara gick och la mej.. :P
men nej, det går itne för sej, ska dra ut och träffa leo och julia som har varit bortresta alldeles för länge, men nu är dom tillbax iaf <3 ryktades att vi skulle planera resa till danmark, dock den sista veckan då jag ska jobba :(, får se till och ändra på det..

dagen idag har vart riktigt slitsam, på morgonen ösregnade det men det stoppade oss inte från att vara ute och rensa en massa äckligt ogräs.. kom inget mer regn än det på morgonen iaf men blöt var man hela dagen lång..
drog ner på stan och försökte gömma mej så gott jag kunde, man är ju inte direkt världens frächaste efter en dag på PEAB, det gick väl sådär..
skulle försöka hitta en alldeles speciell present till en viss person men självklart var det väldigt dåligt på den fronten..
sprang till bussen vid katte men busschaffören hade ingen lust alls att vänta två exrta skunder på mej som kom springande utan åkte bara förbi, KUL.
kom hem drog till maxi, lagade mat, duchade nyss och nu ska jag som sagt iväg, pusspåer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0