paulo nutini- last request

asså fuck de här med blogg, eller jag vet inte om jag ska bli sur på min egen dator, vet inte HUR många gånger det har hänt mej att ALLT, allså hela inlägget jag har skrivit bara försvinner när jag försöker spara , åååååååååååååååååååååhhhhhhhh :@

aja ska sammanfatta det andra inlägget kort, väldigt kort;

lördagen
tillbringades några timmar ute i siggefora, sol och bad dvs, senare på kvällen drog jag och julia hem till jenny där senare oxå hennes(julias) klasskamrat viktor kom förbi, trevligttrevligt :)

söndagsmorgonen tog jag bussen ut till öregrund och IDA, vi solade badade, åt glass och bara tog det allmänt lugnt, trevligt och träffa dej för de va ett tag sen :) Juste! vi grejjade även med hennes nyinköpta ipod och funkar den galant!, eller hur ;)

ikväll väntas fest i ramsta, hoppas det blir kul!

ha en bra kväll ni andra! un beso, amanda

Kommentarer
Postat av: ida

aaa det tog bara 4 timmar med detta trevliga internets uppkoppling jag har:) .. ooo vad jag bara älskar att höra datans lilla sång när jag kopplar upp datan(!!!!)*tuuuuuuu-tu-tu-t-tu-tu-yyyyyyyyyyyyyy* eller något sånt;P

2007-07-25 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0