gsfcuidvbsdjkvbdafz?!

idag va typ första dagen på hela sommarlovet då jhag verkligen inte gjort nånting annat än att bara vara hemma, och göra typ ingenting..
vaknade upp lite smått bakis, men det var under kontroll, efter gårdagskvällen. gick upp och åt en välförtjänt frukost vid tolvtiden och sen efter det har jag suttit ute i "solen" och läst i da vinci koden som alla säger ska vara SÅÅÅÅ bra, vet inte om jag håller med, iaf än så länge, vi får väl se..
har även klippt sönder ett par jeans till ett par shorts och rensat ur min byrå som var överfull med gamla fula kläder, ska se om syrran vill ha ngra av dem men det tror jag knappast :)

hade föressten tänkt att lägga upp lite bider från turkiet om nån skulle vara intresserad att se, men min dator verkar inte vilja samarbeta med mej så det får bli en annan gång, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0