go'kväll (gonatt?)

har redan märkt att jag är väldigt dålig på att blogga, men javenne jag pallar typ aldrig skriva, samma som att jag aldrig pallar lägga upp bilder på bdb men det är jättekul att kika på andras ;), blir fett irriterad på folk som aldrig uppdaterar, även fast jag själv aldrig gör det..

idag har jag inte gjort mkt alls, vaknade vid tvåtiden av att julia ringde mej, slöade i sängen till tre, gick upp och åt "frukost" eller ngt liknande, packade min väska och begav mej till kära (not) sunnersta..
väl i sunnersta kände jag mej duktig och lagade mat åt hela slanten, måste vara ärlig och säga att det blev väldans lyckat
spelade lite spel med syskonen och tittade lite halft på beck innan jag fastnade här vid datan, inte direkt ovanligt om jag får säga det själv :P

imorrn ska jag ner på stan och träffa jessica en sista gång innan hon drar iväg till andra sidan jorden, kommer sakna dej som fan <33

hope you enjoyed what I wrote, pösss

vincent- don't hate on me, dagens sönderlyssnade låt..

Kommentarer
Postat av: Estelle

don't hate on me spelar här just nu hah!

2007-07-09 @ 02:08:11
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: amanda

haha den är bra ju ;)

2007-07-09 @ 02:54:14
Postat av: Leo

omg den låten :D lyssnade på den för lääängesen

2007-07-12 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0