gahahgagsangeeenngaabajss

ska försöka vara kvick och kladda ihop ett blogginlägg innan min madre kommer och hämtar mej för att ta mej till sunnersta..

vaknade vid tio imorse efter cirkus sex timmar underbar sömn.. :/ slet mej för att hinna till bussen som senare visade sej vara rätt onödigt då jessica som jag skulle träffa nere på stan hade försovit sig..
mummlade runt ett tag för mej själv till jessica kom vid halv ett tiden,  vi drog runt på stan ett tag, köpte en del onödiga grejjer, bland annat ett par tiger-jeans, iof varom jävligt snygga så kune inte låtabli ;)
åt pizza på pannini, och sen skulle det bli dags att säga hejdå, lite tragiskt men vi ses ju ändå om tio månader, får vi hoppas iaf, men det lär ju inte vara ngn större risk när du ska gå i flickskola :D hihahah
träffade julia och viccy på stan och vi planerade grillning för kvällen men folk bangade så det blev inte så..
va hemma hos marcus ett tag innan vi fick oväntat besök som drog mej därifrån, film skulle det bli men blev det de, nej? tydligen inte eftersom jag sitter här.. :P

aja, nu bankar min mor på dörren, tjarråå

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har hittat hit, trevlig resa baby! kommer sakna dig!

2007-07-09 @ 23:59:42
URL: http://rtas.blogg.se
Postat av: amanda

hihi härligt, desamma, lycka till på gothia, inte bara med fotbollen ;)

2007-07-10 @ 00:23:42
Postat av: jessica

Hej amanda! Vadå oväntad gick de inte bra ringde du nån som skulle hämta dig eller? Fan amanda fan gick de som du trodde men då var de bra att du drog jag är bakom di hans fel grr hatar killar! men de kanske inte va så i sånt fall jippi annars HATA!
thihi love you

2007-07-11 @ 22:56:13
Postat av: Leo

hahaha din schlyna haru fått din lön nu o e rik

2007-07-12 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0