gagagangeng

hola mis amigos!

imorrn bitti bär det av till öland men min kära familj, ååååh vad jag ser fram emot det, tillbringa en och en halv vecka i en stuga mitt ute i ingenstans på en ö ute i vattnet känns inte så jättelockande.. speciellt inte då den ska tillbringas med familjen och det heller inte är något bra väder, får väl dansa soldansen, om det nu finns nån sån, och se om det hjälper..

tänkte berätta om min gårdagskväll om det är någon som skulle tycka att det var intressant att veta.. :)
jag julia och viccy träffade louise och hennes vännina matilda(?), på buss 804 som skulle ta oss ut till ramsta. det visade sig at det var cirkus 2 km(!) från busshållsplatsen till han som vi skulle tills hus, men som tur var vare nån som va snäll och kom och hämtade oss med bil när vi anlände till bondelantis-ramsta..
framme vid huset såg vi att han bodde i värsta cribs-huset, najs att ha fester i ;D
det va lite halvt mummelaktiga folk där somför det första var allmänt tråkiga och verkade dessutom ha känt varandra hela livet och hade ingen lust alls att bjuda in lite nytt folk från stenhagen.. det blev lite trevligare ju längre tiden gick men vi kände ändå för att dra därifrån rätt tidigt så vid tolvtiden tog vi oss in till stan och vidare till sunnersta där vi träffade upp ett gäng pojkar, chillade ett tag med dom och senare framåt natten drog vi hem till mej och slaggade..

vaknade upp av väckarklockan vid halv åtta då julia skulle upp och dra till jobbet, viccy och jag sov vidare en himmelsk sömn och framåt tolvtiden tog vi bussen inåt stan, jag hoppade av hos tandis och viccy vidare mot stg.
överasskade julie på hennes jobb när hon slutade och vi promenerade från rickomberga förbi jenny och sedan förbi maxi för att catcha upp våra bikes,
efter det har jag inte gjort mycket mer än att börjat packa lite smått, och är väl det jag ska fortsätta med nu :)

ikväll blire bara chill-kväll, tror ingen av oss har ork till att hitta på nånting mer ansträngande ;P
har hört att dilan har kommit hem till sverige efter en månad i turkey, kanske träffar henne en stund me,

på återseénde, amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0