dan' före

imorrn bär det som sagt av till turkiet, ska bli skäönt att komma ivög men verkar som att vädret håller på att förbättra sig, bara för att vi ska iväg, självklart, vad trodde jag annars?
har inte börjat packa än men det ska väl gå rätt fort bara jag sätter igång, jag är som sagt ganska skillad på att packa då jag gjort det i princip varje vecka de senaste åren..

eftersom vi kör på ospecifierad resa så har vi typ ingen aning om vart vi hamnar, okej antingen i side eller alanya men hur mkt säger det? jag hoppas verkligen att vi inte kommer till ngt ruttet slithotell utanför stan, men det verkar inte så jättetroligt egentligen då alla hotell i ving-katalogen ser helt okej ut ;)

idag kom jag att tänka på att det bara är tre veckor kvar tills innebandyn är back in business, och det slog mej även att jag inte gjort ett piss av vårt individulla träningsprogram, aja får satsta stenhårt nu i slutet..
men ska ändå bli jävligt kul att den börjar nu igen, kommer bli askul om våra planer fungerar som tänkt :)

image3


nu ska jjag dra ner till den andra datorn och ladda ner en massa music satt jag klarar mej en vecka på beachen, på aterseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0