baajs

åååååååhhh, jag hade skivit värsta inlägget men allt bara försvann :@

ivkväll har jag iaf vart och ätit middag med min far på nån resturang vid fyrisån, mysigt till en början men slutade helt fucking misslyckat kan jag säga..
kom hem kanske för en timme sen, har inte gjort mkt sen dess..

tänkte på en sak, en TREDJEDEL av sommarlovet har gått och jag har fan inte gjort ett PISS förutom att jobba heela dagarna, sen har jag vart så jävla slut så har inte pallat göra mkt alls, KUL, det är ju precis såhär sommarlovet ska vara elr hur ;)?...
känns inte som att jag kommer ha mkt överbliven tid resten av sommaren heller, turkiet på onsdag ska bli najs iof, sen öland i typ två veckor är jag inte sådär jättetaggad på..
är iof hemma sista veckan men då planeras det ju resa till danmark, FAN, varför tackade jag ja till fotbollsskolan, måste försöka kolla om nån annan kan ta det, *hoppas*

imorrn är iaf sista jobbdagen, fifaan va skönt, :D
sen senare på kvällen hem till jessica på mysig avslutningsgrejj innan hon drar till NZ (:O)
aja, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0