you're beautiful

packat och klart. ja, jo. det kunde man ju ha hoppats på. vi åker ju dårå om.. fyra timmar. så jag hinner ju iaf. de e ju bra dee.

den här dagen har varit lång. för lång. och den kommer bli överdrivet lång ifall jag skiter i att gå och sova vilket min plan från första början var. under dagen har det ju som sagt hunnits med att spela skol-sm. och vi va så sjuuuuukt grymma, två i gruppen lixom. inte dåligt eller vad säger ni? synd bara att det bara va ettan som gick vidare dårå.. lite (mycket) oflyt var det som stoppade oss. fan asså. men nästa gång e vi lätt dubbelt så bra.

palla berätta om hela dagen. jag vet ändå att ingen pallar sitta och läsa om ens dag i detalj. så varför ska jag slösa tid på att skriva isf. om ändå ingen kommer läsa?

jag kan ju istället skriva några ord om blondinbellas blogg. och jag tänker inte, obsa INTE(!) länka till den, då lbir det ju som gratisreklam för henne. ja, om henne då. det finns så mkt jag skulle vilja skriva. efter att ha läst hennes blogg i kanske tre dagar. men sammanfattningsvis, kan jag väl få säga att patetiskare människa får ni nog leta jäkligt länge efter. fyfan. stackars tjej säger jag bara. fast iof. gå in och läs bloggen ni med. och så hoppas jag ni tycker om henne lika mycket som jag! <3

nu ska jag fani ta och packa klart. min väska kommer lätt bli överfull. jag kommer ta med mej för mycket och onödiga saker. man lär sig aldrig. jag har aldrig varit med om att jag har haft för ltie saker med mig. mer att hälften av kläderna som släpas med inte ens tas upp ur väskan. utan det finns några favoriter som används, mer eller mindre hela tiden.

nu blir jag borta en vecka. jag vet att ni ommer sakna mej asmkt (not). men kanske skriver ett inlägg ifall internetcafé hittas. eller kanske inte. ofta jag ska sitta ute på internet på kanarieöarna. skulle iinte tro de va.
god jul alla iaf. kolla på kalle anka åt mej. puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHA, jag läste blondinbellas blogg..... fyifaaaan ... stackars stackars tjej :O haha eller inte !
MEN HA DE TBÄST PÅ KANARIII ÖN :D !!

2007-12-23 @ 22:53:08
Postat av: BlondinBella

www.blondinbella.se!

2007-12-27 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0