tredje? advent

öhm. pepparkakshuset blev jäkligt fult. om jag får säga det själv. fast, det var ju iof inte jag som gjorde det mesta. minst är nog ett bättre ord. men juyst därflr det blev fult oxå ;) smart teori, eller hur!

ASSÅ. jag fattar inte. jag sitter och pluggar fysik. NU. kvart i ett en söndagnatt. eller måndag? och jag är inte ens trött! fast, det kaske beror på dom X antal koppar kaffe jag druckit under kvällningen.
eller kanske för att det går helt okej att plugga detta.. jag börjar fan greppa det nu. elr ganska okej iaf. på den ivå jag förväntas ligga. inte direkt så att jag satsar på ett MVG. om jag får vg på det här kommer jag bli överlycklig.
inte för att det kommer hända igen, men man kan ju hopppas :D
det kommer märkas. om det blir ett vg satt säga. eller inte.

den här helgen har varit bra. men stressig. har inte alls hunnit med det som skulle göras. kanske därför jag sitter här med fysiken nu. men två dagar kvar i skolan. sen får man sova!
bäck to the physics;

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0