tisdag igen

och en onsdag som börjar om cirkus en halvtimme. halva veckan har gått och inte nog med det. en vecka till vi åker. bort mot (ja okej, någorlunda iaf) värmen. sjukt skönt skare bli.
och just därför, hade jag ju tänkt att beställa en bikini från h&m eftersom att mitt eget utbud på sånna inte är särskilt stort.. men nej, varken internet, min dator eller h&m:s egen hemsida verkar vara på min sida.
ska jag kanske ta det som ett tecken, att inte beställa alls. för det känns ju lite risky att beställa imorrn. om det kommer hinna fram i tid är ju frågan. känns ju lite ovärt att sitta med en sprillans ny bikini, efter resan lixom. 
men vi får se.

imorrn har jag svenskaprov. kom jag på, typ nyss. ehm oops. inte pluggat. men det går ju typ inte att plugga till. eller.. fast iof, så kan ju jag det där så sjukt bra sen tidigare eftersom jag är naturbegåvning i typ ALLA ämnen. så, det fixar sig. (NOOOT).

har oxå glömt leta fram granen vi ska visa chilenaren benji imorrn med. men egentligen. lär han inte ha fattat att det är e julgran som står nere i matsalen? eller är han helt blåst?. det får vi hoppas att han inte är. satt han slipper bli besviken när vi itne har med oss nån gran. ofta jag ska orka leta upp den imorrn. INNAN skolan. gå upp tidigare för hans skull. njaaaeee. tveksamt. faktist

image102

god jul

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Man kan inte säga god jul nu!

2007-12-12 @ 22:14:13
Postat av: a

:o men jag gjorde ju dt just! har du kvar mitt julhjärta ;D?

2007-12-12 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0