step up and be with you

okej, nån kan sluta panikuppdatera min blogg, eftersom det inte kommer hända att jag upptaderar den var tionde minut. som nån verkar tro, då sidvisningsgrafen har stigit med typ 78000% :O.
men jag kanske ska ta det som en pik, att jag borde uppdatera oftare. men jag är på bättringsvägen. tror jag.

jag kom nyss hem från jobbet iaf. mitt kära underbara jobb. really. var nog det sämsta jag varit med om och det kommer förvåna mej ifall vi inte får kicken allihopa imorrn(!) och cattis, vi tjuvkikade på tävlingsgrejjen, och du kommer LÄTT få 1000 extra på lönen, believe me. du hade varit grym!

iaf så kom jag hem till ett rum som inte kan ha varit mer än 5 plusgrader. eftersom jag stängt av elementet OCH öppnat fönstret imorse, eftersom det typ va batsu imorse när jag vaknade. vilket det typ lära vara imorrn igen. då jag skruvat upp elementet till max again. okej fett tråkigt att veta, men så äre.

jag fick iallafall låna en mobil idag, av tre. en ful jävla korvmobil som knappt funkar, och typ hälften av mina telefonnummer är borta. KUL. (om jag inte hör av mej så äre därför, okej?)
här får ni en bild på hemskheten;



fast den såg ju fanimej snög ut här. men det får ni inte tro.
det som var lit tråkigt föressten var att man måste radera alla bilder, sms, videoklipp osv innan man lämnar tillbaka den till dom. jag som kanske hade tänkt att lämna en liten överraskning till nästa låntagare. men nehepp. inte det.



Kommentarer
Postat av: Annika

hahahhaha korvmobil...

2007-12-05 @ 23:36:44
URL: http://annikaholgersson.blogg.se
Postat av: cattis!

jag vet. jag är!

2007-12-06 @ 10:07:03
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda!

a: mihihi, vi ses imorrn på med grunkurs :D:D:D:D:D med anneli!

c: jag veeeeet, du e asbra. hur gick de sen idag då? (:

2007-12-06 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0