shut up and drive

förut tyckte jag att gå och lägga sig efter klockan elva var omänskligt. undrade hur dom som gjorde det regelbundet kunde orka upp till skolan o dyligt. men vafan. ofta jag har gått och lagt mej före elva, kanske inte ens tolv, dom senaste två månaderna. det kan ju förklara dom fina mörka ringarna under ögonen som börjat smyga sig fram lite väl tydligt. att sova måste vara en av de bästa sakerna som finns. fyfan vad jag älskar det. och lika mycket hatar jag att bli väckt av en äckligt gäll väckingssignal som känns som att den ska ge dej huvudvärk av den värsta sorten resten av dagen, är inte riktigt den bästa starten.
men ofta ni går och lägger er värsta tidigt? man är ju inte ens trött på kvällarna. iaf inte jag, strange.

image101


btw så spelade vi match igår mot frötuna och vi vann med 6-3. jag gjorde mål efter 35 sekunder. ville bara få det sagt. för det gjorde mej glad. bajs hej.


Kommentarer
Postat av: Jennisss

Trevlig kväll!

2007-12-09 @ 23:00:28
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: cattis!

de som lägger sig före elva är omänskliga. Man måste ha varit vaken i ett dygn för att börja känna sig sömnig då XD

2007-12-12 @ 00:27:05
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda

aaa desammmaaaaa whoever u are

till cattis: jag veeeet! ofta man kan vara pigg före elva om man gått upp vid sju lixom. onormala människor. förstår mej inte på dom.. :S

2007-12-12 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0