o.n.s.d.a.g.

idag jobbade jag. det gick sämst. men jag ska ändå sluta so wwhaaareveeeeeer.

jag pratade iallafall med en rätt trevlig man i kanske.. 7 minuter, vilket är rätt länge. berättade hela skiten, extra noggrant. eftersom han lät intresserad. satt jag tänkte att jag iallafall skulle få chansen attt sälja något denna trevliga dag. tillslut när jag tönker att jag verkligen berättat ALLT, säger jag. det här låter väl bra?. jajaa, det låter asbra. men grejjen är bara en att jag inte alls är intresserad. VAA?!, men säger ju själv att det här låter som en jättebra grejj... ? (fattar noll) ALLTSÅ, fattar inte du att jag sdriver med dej?

EHM, NEEEEEEEJ. okej så nästa gång nån är intresserad ska jag utgå från att de driver med mej oxå? det va inte ens roligt för det första. för det andra så, vet jag inte.

imorrn ska jag till stenhagenskolan för att kika luciatåg. hej

nu sitter folk på luciabion oxå. jag ville ju gå. hoppas filmerna är sämst. att ni ångrar att ni la ut 200 spänn på skiten. skadeglädje , hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0