now I don't get you, again

okej, bara för att jag gick till tre-affären idag med min mobil så har den inte stängt av sig själv en enda gång. även fast dom inte gjorde nåt med den :D asbra! fast iof, måste jag typ ändå lämna in den eftersom mitt hörlurshålsgrejj är fucked up, och har typ varit i fem år. men jag har aldrig vågat gå dit med den :O. imorrn skarom ha en lånemobil till mej, jag skiter i.

och, LITA aldrig på färgförpackningar. dom ljuger som värsta mytomanerna. skulle ju färga mellanbrunt. kan ni tänka er den färgen, typ lagom brunt, vanligt, varken mörkt eller ljust. det är väl så mellanbrunt defineras? iaf så sitter jag här med mellanbrunt hår, som mer liknar svart än brunt. "ey, amanda, försöker du bli emo eller?" nej verkligen inte, jag försöker fan färga tillbaka till blont, iaf ljusare. mm, det går ju bra ;D;D hejjjjaAA!

men ni kan iaf lyssna på en bra låt medans jag går och lägger mej,  för att jag ska åka till skolan fett tidigt imorrn(HALVÅTTA) eftersom vi har spänshprovish. puss

ähh palla youtube-klipp. ladda ner rihanna-don't stop the music, och colbie colbat(TYP)-bubbly istället

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hah, du är inte ensam om det problemet kan jag säga. Men då kan vi skära oss tillsammans, fan va kul!

2007-12-05 @ 14:17:08
Postat av: cattis!

nej? Jag tyckte det var mörkare. men ajg såg ju abra på håll :P. Men det var fint i alla fall ju :)

2007-12-05 @ 21:37:57
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda!

m: haha well let´s start a club! där vi kan skära oss tsm, som sagt. när var o hur?

c: hihi, joo. fast det va inte många som såg sskillnad. fören jag hade sagt dt ;P. kanske inte blev värsta svart endå, får vi hoppas :)

2007-12-05 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0