no one

asså jag hatar att man sliter sig så mycket under veckorna att på helgen, speciellt fredagar så är man deckas till tusen. jag pallar fan inte göra ett skit. men kul liv lioxm. på veckorna är det massa annat som tar upp tid. så att man inte HINNER göra något kul. och sen när helgen kommer och det är meningen att man ska göra kul saker. och då man faktist HAR tid, så pallar man inte. skönt med lov iaf.

skola som vanligt på måndag.
tisdag äre skol-sm i innebandy för hela slanten, och ni lär ju komma och hejja på rosendal. känns som att vi kommer needa lite stöd. ett härligt fysik-prov avslutar tisdagen osen bär dt av till le canarians!

jag pallar inte skriva mer. jag ska decka i min underbara säng nu. och vakna utvilad. mwwaaaa.
imorrrn ska jag baka pepparkakshus var tanken. det ska bli finast i hela uppsala. men vadå, lixom, det är ju jag som bakar så vad finns det annars att förvänta sig?

image105

OMG, nån har lagt ner sitt liv på ett pepparkakshus. yyff 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0