komigen nu gänget, gryyyyyyyymt! - no more

idag va min sista dag på drömresan. ever! promise me. I'm never coming back. fast lite sakna. eller.. inte.
och jag jobbar inte heller fören om TVÅ OCH EN HALV VECKA! dagen innan nyår typ.skönaste på länge :D
fast min lön lär ju bli riktigt jävla liten. menmen.

blev återigen blåst iaf. ofta två stycken på två dagar?
jag: hej det är amanda blablabla, söker magareta?
nån: aa väntaråå.. (efter en sekund) : "aaa hej det va margareta här" (lät lite konstigt men jag tänker whatever, det finns ju så mkt konsigt folk)
jag igen: aa hej det va amanda...
nån: nej asså jag skojja bara. (samma röst som från början, han låtsades ju bara vara tjej.. ) eeeeeehehe.. grejjen är ju att deras "skämt" inte ens är roliga.

påtal om nyår föressten. jag längtar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0