ich liebe dich

igår var jag på bio, såg 1408. se inte den den filmen, vad ni än gör.. om ni inte vill slösa bort era 85 spänn på något helt värdelöst. se nåt annat, typ den där filmen leo, om oprovocerat våld. sen kan ni berätta för mej om den va bra eller inte. kanske att man skulle tagit och sett den istället. får bli nästa gång.

men 1408 iaf. alla vet säkert vad den handlar om. ett hotellrum, gissa vilket??!. som en man som vart på alla läskiga ställen man kan tänka sig, självklart måste checka in på, även fats det är förbjudet, och även fast ingen klarat sig i mer än en timme där inne. den började väl bra, iallafall helt ok. men sen blev det spårat på HÖG nivå.
för mycket överdrift och osammanhängande skit. nej, ovärd film, tack o hej.

btw, var det typ några kanske 13-14-åriga killar på bion, som desperat försökte komma in, på en 15-film, antagligen 1408.. men dom kom inte in. "snäääälllaaa, kan vi inte ringa hem då, till min pappa", yeah right, men egentligen, ofta det är värsta grejjen att komma in på en 15-års film?

nu ska jag klä på mej, ducha, okej fel ordning kanske. men sen bär det av till jobbet... zzzz. ny utbildning på G. PALLLAAAAAAAAAAAAAAA.

image89

Kommentarer
Postat av: wi8eufd093qwud3jwd

amanda duvet sj när vi skulle se strandvaskaren hahah

2007-12-01 @ 12:58:34
Postat av: amanda!

haha jag vet, jag tänkte faktist påre ;), men jag trodde fan att vi va femton då.. eller? de va mission iaf, maahaha

2007-12-01 @ 20:07:45
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: wi8eufd093qwud3jwd

haha nej vi kom ju inte in, 8-).

2007-12-02 @ 00:17:41
Postat av: Annika

ny utbildning? vilket projekt? lycka till!

2007-12-02 @ 15:14:29
URL: http://annikaholgersson.blogg.se
Postat av: cattis!

haha poor you! Hur gick det på jobbeT?

2007-12-02 @ 22:31:24
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda såklart

till naturamed ;D mahaha, det gick ju som sagt ganska bra, kanske ska ta och dissa drömresan ;P?

2007-12-03 @ 16:11:33
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0