helllu

va nån dag sen nuigen. men nu är jag förhoppningsvis back on track!

idag har jag varit i skolan, konstigt nog. det är ju inte där jag tillbringar typ 99% av min vakna tid, nej abselut inte. vad trodde ni lixåm?

det har varit en ganska tråkig dag, kemiprov till att börja med. kylan gör att halva mitt ansikte håller på att flagna bort. jag har blivit sjuk, blääääää, men put the blame on me. att sova i samma rum som en hostanes maria och sen umgås med leo med samma symptom igår, kanske inte, var riktigt den bästa grejjen att göra. menmen, skadan är redan skedd. men vadå, jag slipper ju träningen, och har två timmar över till att pluggaaaa spanska :D, varför klagar jag egentligen?

iaf, så ska min mobil in på lagning, nån gång. när jag hittar en 3g-telefon att låna av nån snäll liten filur. eftersom inte fucking tre bajs media center hade nån att låna ut till mej, måste jag skaffa fram en själv, eller gå mobillös i två (=MINST åtta) veckor. HELLNO!
så om nån har en att låna ut, så vore de supäääärgulllith <3
inte för att jag vet skillnaden på en vanlig och en 3g :S, men ni vet säkert.

nu ska jag plugga spänish, HASTA LUEGO MIS AMIGOS

Kommentarer
Postat av: cattis!

Nej. vad kul! Härligt att få tid att plugga spanska. Vad mer kan man ösnka typ?

2007-12-04 @ 20:35:49
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: amanda såklart

Jag veeeeeet :D, asså jag blev så sjukt glad! typ hoppade av lycka

2007-12-05 @ 10:10:26
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: hehehe

men bäst vare o träffa mig

2007-12-05 @ 21:57:39
Postat av: amanda!

jaaaa, lätt bäst

2007-12-05 @ 22:16:19
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: amanda!

(L)(L)(L)(L)

2007-12-05 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0