heater

varför ska min dator alltid vara så cepe. haka sig var tredje sekund typ. OCH logga ut mej från msn, bra sådär. inte heller tillåter den mej att ladda ner mer än fem låtar i taget. och då kan ni ju gissa hur bra det går med att ladda ner en film eller cd. (i-landsproblem, hej!)

och varför fortsätter jag hatt få typ 78000 mejl från facebook, även fast jag kryssat av ALLA rutor. så tekniskt sätt borde jag inte få några alls. kanske ska ta och lägga ner skiten, nu när inkorgen faktist överstigit 100.. palla sitta och radera lixxx.


jag ORKAR verkligen inte gå till skolan imorrn. det kommer inte funka, jag är för trött. jag pallar inte jobba mer, tänker fan inte fortsätta efter nyår. det blir för mycket helt enkelt, palla.


men vi får iallafall nobelmiddag imorrn. eller lunch kanske snarare. men varför ger dom oss den 7;de, och inte den tionde som faktist är på måndag? är den riktiga nobelmiddagen imorrn eller,? nej trodde väl inte dt. men dom har väl bara räknat fel på dagarna iår helt enkelt.


och för er som inte har sett årets julkalender. ni lär ju se den. me <3 elfrid (eller va hon nu heter)
kom till rosendal och se den vid kvart över åtta i vår matsal, fett myyys. fast egentligen.. palla åka en buss tidigare för att se den där. man kan ju lika gärna se på datan, smartasses.


godnatt nu.


image96


mahahahbfsdfbsdfkldsngvsdbg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0