(x+4)(x-5)(6-x)^2=??!

jahapp, då vare tillbaka till vardagren igen och amanda har gott om tid till att skriva i sin kära blogg, bra elr hur?
helgen som gick va ganska nice och hann med att göra rätt mkt saker faktist även utöver våra små träningspass.

den senare delen av lördagskvällen tillbringades till exempel på lyssnarängen i sunnersta med maria och malin!
det blev riktigt trevligt efter ett tag även fast jag inte intog en enda droppe alkohol, där ser ni, man kan faktist ha roligt utan att vara aspackad ;)

igår kväll såg jag på en faktist ganska bra film men som man blev RIKTIGT confused av i slutet  men det gäller nog att se om den en gång till för att få alla bitar att falla på rätt plats.. mullholland drive hette den btw!

känner att det här inlägget inte blev så särskilt långt eller innehållsrikt men alla kanske inte tkr att det är jätteroligt at läsa i detalj vad min helg har gått ut på osv så jag sket i att berätta, får se om jag kommer på något roligare att skriva om lite senare.

nu ska jag ta och laga och laga en riktig delikatessmåtid att bjuda på här hemma, nämligen korstroganoff (hur stavas det?), visst låter det gott :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0