timbuktu= hiphop, nej skulle inte tro det?

sitter här och smaskar på mitt exklusiva godis som jag köpte i sveriges hufudstad i går kväll, ni vill inte veta hur mkt det kostade, och helst vill jag inte tänka på hur kt pengar jag la på enbart lite fucking godis, bara för att han råkade haffa mej att jagt i typ fyra chokladgrejjer som kostade 22 spänn hektot elr ngt sånt, muhahah

gårdagskvällen spenderades iaf i sthlm för att gå på thevoice-konserten, var mkt sämre än jag förväntat mej och rätt boring, med några dåliga programledare som försökte leka roliga och ett misslyckat playback-spelande så var ändå frida bäst med sin dunka mej gul och blå :D

idag skulle jag och julia till stan och fixa våra löner för att slippa vara panka och låta våra bankkonton vara övertrasserade en dag till men dessvärre så har ju baken stängt på söndagar, yes of corse, vad hade vi väntat oss? varför kan dom inte bara ha öppet en normal dag då folk har tid att gå till banken :@?
så det blir att dra dit tidigt imorrn bitti för att fixa cash innan vi drar till grönan, annars blire inget av me de heller.
ska även in på weekday för att inhandla ett par snygga, (enligt mej själv iaf) jeams som var på typ nån superaktig re och endast kostar 50 spänn, vad finns det för anledning att INTE öpa dom? ni får avgöra sen om dom är snyggaeller inte, vem vet jag kanske tom lägger upp en bild på dom här, det är inte alls omöjligt ;)

idag ska även tilläggas att det har hunnits med en joggingtur i trevligare sällskap än vad min mp3 brukar erbjuda, nämligen malin och marcus, inte satt vi körde värsta satsigaste rundan (eller nej vad säger jag, klart vi satsade hårt som FAN, förlåt mej), så de va nice!
känns som att man ligger lite halvt risigt till inför löptestet nästa helg så det gäller att råsatsa med träningen den här veckan!, som att det kommer hjälpa, men inbilla sig går ju alltid..

HAAHA, SITTER FÖRESSTEN OCH LYSSNAR PÅ ENUR FEAT NATASHA MED CALABRIA, MUHAHAHA JAG ÄLSKAR RÖSTEN I BÖRJAN FETT SKÖN, LYSSNA PÅ DEN, NI HAR HÖRT DEN FÖRUT, JAG VET, MEN ÄNDÅ ;)

OCH, PS; DEN SOM TYCKER ATT TEXTEN ÄR FÖR LITEN I MIN BLOGG KAN VÄL HJÄLPA MEJ ATT FIXA STÖRRE? TACK!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan du fixa i "redigera stilmall". Gå också in på "infobloggen", så kan du läsa dig till hur man ska göra.

2007-08-20 @ 08:57:16
Postat av: amanda

tack! :D

2007-08-20 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0