snoddeenlista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nope (a)

2. Har du sett din bästa vän gråta?
 ehm, jaa

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
haha, ingen aning, c-vitamin?

4. Vad åt du senast?
köttförsbiff, potatis & lingonsylt :@

5. Har du fått någon komplimang idag?
hmm, nej faktist inte

6. Har du varit med i en rättegång?
nej, inte det heller

7. Är du polare med grannarna?
halvt måste jag säga

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska,engelska och tyska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och USA

10. Senaste piercingen?
i örat för kanske fyra år sen?

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag, JAG körde ;)

12. Gay?
ALLTID

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
yes, vem har inte?

14. Har du äggat någon?
absolut, blivit äggad för den delen oxå

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nee..?

17. Har du varit på stranden?
öööhh, nope aldrig i HELA mitt liv

18. Har du haft en stalker?
inte vad jag minns

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
vem glömmer tomas?

20. Hur bra är din syn?
halvbra, skulle behöva brillor men, nej tack

21. Har du varit på ett party?
nej jag är nykterist och dricker eller festar aldrig

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
och riskera att bli uppäte och dö?, NEJ

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
trevligt, go for it ;)

24. Har du varit utomlands?
hah, jajjamensan, visst är jag ovanlig och speciell

25. Har du sett din bästa vän naken?
ohja, det var en vacker syn

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
när mina päron gofte sig, jag va cirkus ett år gammal

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
såklart

28. Var är dina syskon just nu?
hemma och sover

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
 drömde om ida men kommer inte ihåg vad

30. Vem ringde dig senast?
malin?

31. Vilken tid gick du upp imorse?
klockan stog på 06.30 men gick upp betydligt senare

32. Vad ska du göra i helgen?
ej planerat ännu, spela fotboll.. KUL

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
mobilen är död och glömde att bringa laddare till sunnersta så sry, ni får inte ta del av mina intressanta sms ;)

34. När var du riktigt sjuk senast?
hmm, längesen, sportlovet i alperna?

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
har inte tagot på speciellt många kändisar

36. Vad finns i din bakficka?
ingenting, mina bakfickor är igensydda och FEJK, :@

37. Har du färglinser?
nejje, men skulle vilja ha ;) (bruna).

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
SOV, vad annars?!

39. Vad är det första du gör på morgonen?
snoozar :D

40. Vad ska du göra efter det här?
däcka fint i min säng

pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0