onsdag den tjugonionde augusti år tvåtusensju klockan tjugotvå och elva

övningskörde idag ända från eriksberg till sunnersta vilket jag är väldigt nörjd med då det var min första gång jag körde i den riktiga "trafiken" :D!
det var endast en kärringfitta som lackade på mej men vafan man får väl ha lite jävla förstående för folk som övningskör.. tkr jag iaf.
men ändå, jag själv hade kanske blivit lite halvt sur om jag vart tvungen att köra bakom en snigel i kanske två- tre km och sen får denna snigel motorstopp precis i en korsning, och blockerar även hela korsningen då den först kör till vänster men egentligen ska till höger..
men det går ju inte direkt snabbare eller bättre för snigeln att köra iväg då den ser kön växa bakom sig och hur bitchen i bilen bakom börjar lacka som fan,
men som sagt det var det enda klagomålet jag fick utav min medtrafikanter och det där va ju fan ingenting, lätt hänt elr hur ;)? tell me vem som inte fått motorstopp på en "offentlig" plats någon gång, en applåd till dej isf!

nu bär det av mot sängen, den här dagen har varit fullspäckad och avslutades alldeles nyss med en stunds fittäckelmatte, ska inte avslöja här hur många tal jag lyckades göra på en och en halv timme, jag vill ju inte skryta lixom =), godnatt!


image10

back of mah' car

Kommentarer
Postat av: marcus

Men hörru du får väl använda gaspedalen lite mer flitigt då, så att rallykärringarna inte blir så upprörda =)

2007-08-29 @ 22:28:40
Postat av: amanda

mmjoo, kanske de, men då får jag värsta rivstarten istället så jag fegar hellre , muhah ;D

2007-08-29 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0