okej,

vaknade imorse av att julia ringde och talade om vilket underbart väder det var ;D, öppnade gardinen och såg bara blå himmel, så skyndade mej upp och så drog vi iväg till fyrishov för en ren stekardag, även leo bangade inte på att joina :)
när vi väl kom dit så böjade dock molnen omringa oss, och det var inga tunna eller små moln utan riktigt feta regnmoln typ, men efter ett tag i äventyrsbadet gick vi ut igen och såg en blå himmel igen ;D stekte oss ett tag srog hemrelativt tidigt för att leo skulle till sthlm och julia till URF, och jag ööhh, hem till mitt kära hem och göra nada..
undrar vad jag ska hitta på ikväll då, det får framtiden utvisa..
det första jag måste göra är iaf att vänta på att min family kommer hem så att jag kan åka och lämna filmerna som vi hyrde igåår, palllaa cykla dit igen fan, nån som vill hänga med kanske? (a)

och ja juste, filmerna som vi såg, det ör ingen av dom som jag skulle rekommendera till andra att hyra.. fast children of men var iof helt ok men däremot hannibal va sääääääämst, fast, jag ska egentligen inte uttala mej speciellt mkt då jag knappt såg på filmen ^^ ajjjaa,

nu bär det av mot duchen för att slippa grönt hår och all klorlukt, pussa er själva från mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0