matte kan ta sig

första schemadagen och första mattelektionen, allting är bara för perfekt!
kände hur deckad jag var efter en engelskalektion och en timmes matte och undrar hur man ska klara av att vara i skolan från halv nio till fem :O inte för att jag har nån sån dag men det finns det säkerligen nån som har, (skolan heter ju rosendal)

drog ner på stan och kände hur jälva varmt det faktist är(!), det har ju typ inte varit såhär varmt på hela sommaren och så kommer det nu i slutet (eller egentligen början), eftersom man precis har börjat skolan..
finns ju inte dirket tid och ork att dra iväg och bada elr ngt liknande efter skolan från min sida iaf.

snart helg iaf, inte någon som jag egentligen längtar till med tanke på löptestet och det lilla tränings"läger" vi ska ha. det gäller väl att göra det bästa av situationen imorrn då man har chansen ;)

image7

det ni ser är en alldeles klarblå himmel, varsegoda!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0