kent

inatt laddade jag ner alla kents album, tog endast cirkus 7 timmar och det tack vare det nya mkt snabbare bredband som min papi har varit snäll och fixat. så nu har jag fullt upp med att lyssna igenom allting men jag kan säga såhär att än så länge är det inte många låtar av dem jag inte hört förut som jag har tyckt särskilt mkt om utan det mesta är ganska depressing och tråkigt ^^ ( oj ursäkta lång mening )
bara vissa låtar som är riktigt bra :D

idag var det iaf sista dagen på fotbollskolan och den var väl helt okej, körde lite fotbollsmarathon och lite hoppa plastsäck och vattenkrig mm. nu var det över och jag överlevde, hallelujah!

kom hem för ungefär en halvtimme sen efter en tur med bilen med pappa, var typ över två månader sen jag körde men jag tyckte det gick rätt bra ändå, frågan är om han tyckte samma sak?

nu vettefan vad jag ska hitta på, men känner att jag är helt slut efter att ha jobbat hela veckan, inte särskilt mkt sömn har det blivit och att vara koncentrerad till max 5 timmar i sträck tar på krafterna, kanske ska ta mej en tupplur innan maten, muhahah, vad kallas det, eftermiddagslur? ofta amanda, är du klen eller?

AJA, SKRIVER MER NÅN ANNAN GÅNG, HAJJDO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0